poniedziałek, 5 lutego 2018

DIY BACKPACK | PEARLS ♡


Witajcie kochani! Dawno nie było tutaj żadnego DIY ,postanowiłam więc zaprezentować wam mój pomysł na klasyczny czarny plecaczek!





Do wykonania tego DIY potrzebujemy :

- Plecak (KLIK)

- Perełki ozdobne (KLIK)

- Półperełki ozdobne ( KLIK )

- mocny klej szybko schnący (ja wybrałam Kropelkę)

-pęsety oraz linijki







   KROK 1  

Nasze DIY zaczynamy od DOKŁADNEGO zmierzenia odległości między perełkami oraz przykładowego rozłożenia ich na plecaku.Układamy je według uznania,osobiście wybrałam odległości 3cm (w poziomie na kieszonce) oraz 2,5 (w pionie)




                                                  ♡ KROK 2 


Kolejnym i właściwie już ostatnim krokiem jest ostrożne podklejenie rozłożonych perełek.Bardzo ważne jest pilnowanie odpowiedniej odległości oraz dociskanie każdej perełki tuż po przyłożeniu jej do materiału.Dzięki temu,będą się mocniej i dłużej trzymały.
   


3.PLECAK GOTOWY!














                                                                               MVZZLE  ♡

2 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyszedł Ci ten plecaczek, uwielbiam perelki

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z takim DIY ♥ Lubie przerabiać tak rzeczy!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń