środa, 12 kwietnia 2017

DIY RIPPED JEANS JACKET ♡

Cześć! Przyszła pora na kolejny post typu DIY. Tym razem pokażę wam jak w łatwy i szybki sposób przerobić starą i nudną jeansową kurtkę na najbardziej pożądany model jeansowej kurtki w tym sezonie! Zapraszam do poniższego DIY opisanego krok po kroku ♡



Do wykonania tego DIY będziecie potrzebować:


-klasycznej jeansowej kurtki (moja kosztowała 2 zł i kupiłam ją w Second Hand)

-naszywek (aktualnie są bardzo modne i dostaniesz je w większości sieciówek. Moje są z H&M)

-akcesoria takie jak: nożyczki oraz pęseta

-żelazka (wybrałam turystyczne,ponieważ jest mniejsze i bardziej praktyczne przy dotarciu do wąskich partii ubrań)






KROK 1. 

Zacznijmy od dziur,są one niezbędne w tym sezonie , a przy tym banalne w wykonaniu.
Wszystko czego będziesz potrzebować do ich zrobienia to nożyczki i pęseta (ewentualnie pumeks kosmetyczny). W dowolnie wybranym miejscu robimy małe nacięcie nożyczkami.
Następnie ,wyciągamy pęsetą pojedyncze nitki jeansu,zostawiając w ten sposób charakterystyczne dla dziur białe nitki.Przyznaje,że jest to dość czasochłonna praca,jednak efekt jest tego warty.
Dla efektywniejszego wyglądu, brzegi zrobionej dziury można potrzeć energicznie pumeksem kosmetycznym.




                                                                 KROK 2. 

Przechodzimy do konkretu czyli naszywek.Znajdziecie je praktycznie wszędzie w pasmanterii czy  różnych sieciówkach .W tym sezonie dominuje motyw róży dlatego też zdecydowałam się na naszywkę z różą i napis "introvert".To jakie naszywki wybierzecie jest waszą własną inwersją twórczą.Jednak wychodzę z założenia ,że "mniej znaczy więcej" dlatego też do tego DIY użyłam jedynie dwóch naszywek.Przymierzamy naszywkę w wybranym miejscu.



KROK 3.

Następnie przewracamy kurtkę na lewą stronę,pilnując przy tym by wcześniej dopasowana naszywka nie przesunęła się(możemy pomóc sobie igłą/szpilką) i przejeżdżamy żelazkiem po LEWEJ stronie.Temperatura żelazka topi klej znajdujący się na odwrocie naszywki,przyklejając ją tym samym do powierzchni ubrania.


                                                            

                                                               KROK 4 .

Sprawdzamy co jakiś czas czy naszywka nie odstaje w razie potrzeby czynność możemy powtórzyć.Nawet jeśli naszywka odkleiła się po praniu.





                                                  KURTKA JEST GOTOWA!!!







EFEKT KOŃCOWY:












Myślę,że takie DIY to łatwy,szybki i przede wszystkim oryginalny sposób na ożywienie swojej starej kurtki.Nie wymaga jakiś specjalnych umiejętności ........no może jedynie cierpliwości :)


                                                           xoxo,Mvzzle 




7 komentarzy:

  1. Pięknie! Też chcę przerobić moją katane jeansowa, ale czekam na moje naszywki z aliexpress I się doczekać nie mogę :D

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wygląda :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Ja również muszę tak zrobić ze swoją :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest genialny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurteczka...zdolniacha z Ciebie kobieto ��
    ...Twoja najwierniejsza fanka ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna! I pomyśleć, że wydałaś tylko parę złotych!
    Życzę mile spędzonych świąt!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt końcowy super! bardzo podoba mi się taka kurtka! :) ja dzisiaj "przerabiałam" torebkę również za pomocą naszywek ;)

    OdpowiedzUsuń